tintomaras.blogg.se

Prussiluskan

Söndag

Kategori: Allmänt

Gokväll! 

Igår var det mello för hela slanten! Tyckte nog ändå inte att rätt vann 😝 jag hejade mest på Lisa eller Oscar :)

Sen råkade här bli lite fest.. Haha
Sen vid 12 så var det en kompis som fick den skitbra idéen att vi skulle busa med en som fyllde 40.. Sagt o gjort, vi åkte dit mitt i natten och stökade lite :p så det blev en ganska sen kväll.. 

Ändå så vaknade jag kl 7 i morse -.- så det var lika bra att dra igång med hästarna. Mockade, sen red vi ut tosca o maremma, låååång galopprunda :D 
Men jag var en isbit när ni kom tillbaka så oliver blev bara tömkörd :) 

Sen drog jag till päronen och fortsatte i de stallet :) 

Var hemma vid 1 igen, började städa bort festen 😅 sen har jag mest bara funnits idag.. Haha. Typ laddat batterierna, tror det blir en tuff jobbevecka! 


Ridturen igår, oliver & maremma ☺️ 



Min lortiga bebis! 


Gammelgeten Cilla 😝


Tellan solar 
Kommentera inlägget här: