tintomaras.blogg.se

Prussiluskan

mind your own!

Kategori: Allmänt

Det är så jäkla många som frågar ( läs tjatar hål i huvet på mig ) om när vi ska ha barn.. så jävla fed up på den frågan! Är det ens något som någon har med att göra??!! Jag vet att jag är i ålder och allting.. Men jag har mina mål satta, jag ska ha gård först! jag kan väll fan inte bo på ett ställe ha ett annat hus och sen ha hästarna på 2 ställen? det är ju inte vettigt nånstans. Sen vill jag inte skaffa barn innan jag vet hur mkt pengar vi kommer ha över varje månad när allt är betalt.. jag vill ju inte behöva snåla när jag har barn.. sen vill jag heller inte ge upp resor o sånt för att vi får barn.. de kostar ju extra. Man ser många som går i slitna kläder, aldrig kan hitta på nånting, aldrig kan äta ute, aldrig är utrikes, för de hade så jävla brott att skaffa barn.. visst, vi är säkert lika lyckliga, men det är inget för mig. Trygghetsknarkare som jag är så vill jag ha allt ordnat först. Sen har ju folk faktist ingen aning om vi ens kan få barn? De kan ju inte veta om vi försökt? då tycker jag det är jävligt ofint att tjata! Så himla glad att inte mamma o pappa tjatar! Men de vet ju iof hur jag är ;) om man tjatar på mig så blir det omvänd effekt ;D Så till er alla, - Ge fan i att fråga folk om det inte är dags för barn snart!!!
Kommentera inlägget här: