tintomaras.blogg.se

Prussiluskan

Idag så är det fleeeedag!

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka når sitt slut, men jag har 2 jobbedagar kvar innan jag håller helg. Känns som denna helgen bara kommer springa förbi ändå, ska sköta hela stallet i morgon efter jobb då jenny är i tyskland. Sen på söndag så får jag väll hitta på nåt med min kära sambo iom han fyllde år i förgår..

Idag fyller syrran år, så vi ska dit i kväll. Blir lite tajt, slutar 5 sen ska vi va där kl 7, innan de ska jag hinna rida, duscha och fixa mig, sen tar de typ 25 min att köra till henne ;D Så de får fan bli snabba pix!

Glömde ju säg att jag rastade olle igårkväll också , glömde de helt , var så inne i lyxfällan ;) han var såå fin o snäll :) hoppas på skogen med honom i kväll :) sen får vi se vilka hästar som går i morgon :) My skulle hjälpa mig så någon lär ju gå iaf :)

Nu drar vi igång denna helgen tycker jag! Höres!
Kommentera inlägget här: